Ru
default.Меню

Euroasia insurance

KO'PINCHA SAVOLLAR

Sug'urta shartnomasida yoki qonunda nazarda tutilgan hodisa, uning boshlanishi bilan sug'urtalovchi sug'urtalangan shaxsga sug'urta to'lashi shart.

Avtotransport vositalari egalarining fuqarolik javobgarligini majburiy sug'urtalash polisini sotib olib, siz (siyosatda ko'rsatilgan shaxslar) transport vositasidan foydalanganda etkazilgan jabrlanuvchilarning hayoti, sog'lig'i va/yoki mol-mulkiga etkazilgan zararni qoplash uchun fuqarolik javobgarligingizni sug'urtalaysiz.

Agar sug'urtalovchi majburiy sug'urta shartnomasi muddati davomida jabrlanuvchiga sug'urta tovonini to'lagan bo'lsa, u holda sug'urta qildiruvchi sug'urta mukofotini sug'urtalovchidan sug'urta tovoni ikki hafta ichida to'langanligi to'g'risida xabar olgan paytdan boshlab majburiy sug'urta shartnomasining qolgan muddatiga mutanosib ravishda to'lashi kerak.

Bunday holda, agar transport vositasi daraxt tomonidan shikastlangan bo'lsa, u holda TVE FJMS siyosati bo'yicha sug'urta qoplamasi amalga oshirilmaydi.

Majburiy sug 'urta obyekti-transport vositasidan foydalanish paytida yetkazilgan jabrlanuvchilarning hayoti, sog' lig 'i va (yoki) mol-mulkiga yetkazilgan zararni qoplash bo' yicha qonun hujjatlariga muvofiq ularning fuqarolik javobgarligi paydo bo 'lishi bilan bog' liq transport vositalari egalarining mulkiy manfaatlari.

Siyosat sug'urta qilinadi:

  • strukturaviy elementlar: devorlar va bo'linmalar, balkonlar va lojikalar, shuningdek teraslar
  • bezatish va muhandislik uskunalari: eshik va deraza bloklari (shu jumladan oynalar); pollar (qavatlararo shiftlar bundan mustasno); zamin, ship va devor yuzasi bilan ajralmas pardozlash materiallari qatlami; sanitariya-tesisat va muhandislik uskunalari; elektr simlari; elektr hisoblagichlari;
  • ko'char mulk: mebel (shu jumladan o'rnatilgan, shkaf); maishiy texnika; orgtexnika; kompyuter texnikasi, periferik qurilmalar; televizorlar, audio uskunalar; shahar telefon aloqasi vositalari; kiyim va poyabzal; sport va sayyohlik uskunalari; ichki buyumlar, ko'rpa-to'shaklar; bolalar aravachalari va o'yinchoqlar. (shartnoma tuzishda, agar ushbu toifadagi narsalar qimmat bo'lsa, ushbu xavf uchun sug'urta summasini olish uchun ushbu toifadagi mulkni tavsiflash kerak).
  • Ko'rfaz yoki zarar etkazilgan taqdirda qo'shnilar yoki uchinchi shaxslar oldida fuqarolik javobgarligi.

Yordam olish uchun siz xizmat ko'rsatish kompaniyasiga murojaat qilishingiz kerak - sug'urta polisida ko'rsatilgan telefonlar orqali yordam xizmati va xabar bering:

  • sug'urta polisining familiyasi, ismi, raqami va amal qilish muddati;
  • sizning joylashuvingiz va aloqa telefon raqamingiz;
  • muammoning qisqacha tavsifi.

Xizmat ko'rsatuvchi kompaniya operatorining ko'rsatmalariga muvofiq harakat qiling.

Xizmat ko'rsatuvchi kompaniya xodimi sizga yordam berish uchun tibbiy muassasani tanlaydi

Xizmat ko'rsatuvchi kompaniya operatorining tavsiyalariga amal qiling.

Assistans - bu sug'urta hodisasi yuz berganda yordam ko'rsatishni o'z ichiga olgan xizmat ko'rsatuvchi kompaniya.

Masalan, ta'tilda o'zingizni yomon his qildingiz, sizga tibbiy yordam kerak. Sug'urta polisida kontaktlari ko'rsatilgan Assistance xizmatiga murojaat qilganingizda, sizga shifokor yuboriladi yoki sizga ma'lumot beriladi-qaerga va kimga murojaat qilish kerak, ular kerakli tekshiruvlardan o'tishni tashkil qiladi. Assistance xizmati shifokor tomonidan buyurilgan dori-darmonlarni, sherik dorixonalarda sotib olishga yordam beradi.

Yordamchi kompaniya boshqa vazifalarni ham bajaradi. U amalga oshiradi:

  • 24 soatlik qo'ng'iroqlarni qabul qilish;
  • Tibbiy yordamni tashkil etish;
  • Sayohatchilarni sug'urtalash polisi mavjud bo'lganda chet elda qidiruv-qutqaruv ishlari;
  • Vatanga transportni tashkil etish va boshqalar.

Sug'urta to'lovini rad etish uchun asoslar:

  • Sug'urtalangan shaxs tomonidan jinoyat sodir etish yoki sodir etishga urinish va/yoki sug'urta hodisasi yuz berishi bilan bevosita sababiy bog'liq bo'lgan noqonuniy faoliyatda ishtirok etish;
  • Qasddan o'z-o'ziga zarar etkazish, shuningdek o'z joniga qasd qilish yoki sug'urtalangan shaxsning o'z joniga qasd qilishga urinishlari; Ushbu sug'urta hodisasining boshlanishi bilan bilvosita yoki to'g'ridan-to'g'ri sababiy bog'liq bo'lgan alkogol, toksik yoki giyohvand moddalar bilan zaharlanish holati;
  • Sug'urta muddati boshlanishidan oldin sodir bo'lgan baxtsiz hodisalar va/yoki kasalliklarning oqibatlari;
  • Firibgarlik, ya'ni sug'urta qildiruvchi tomonidan sug'urta to'lovini olish yoki sug'urta hodisasi sodir etishga qaratilgan qasddan harakatlarni amalga oshirish yoki amalga oshirishga urinish;
  • Yadro portlashi, radiatsiya (radiatsiya ta'siri) yoki radioaktiv ifloslanish ta'siri;
  • Harbiy harakatlar, shuningdek manevrlar yoki boshqa harbiy tadbirlar.

1. Sug'urta qoplamasi yoki sug'urta hodisasi bo'lmagan istisnolar
Sug'urta hodisasi yuz berganda, sug'urtalovchi shartnomaga asoslangan printsipga amal qiladi. Agar bu nomlangan xatarlarni sug'urtalash bo'lsa – voqea sabablari shartnomada sanab o'tilgan xatarlardan biriga so'zma-so'z mos keladimi yoki yo'qmi, keyin bu sabablar istisnolarda mavjudmi yoki yo'qmi tekshiriladi. Agar bu "barcha xavf-xatarlardan" sug'urta bo'lsa, aksincha, voqea sabablari istisnolar ro'yxatiga kiritilganligi tekshiriladi.

2. Franchayzing
Chegirma-bu sug'urtalovchi qoplamaydigan zararning bir qismi. Bu sug'urta narxini belgilovchi omillardan biridir, ammo shartnoma tuzishda mijozlar ko'pincha bunga ahamiyat bermaydilar.
Chegirma mutlaq qiymat va sug'urta summasining foizi sifatida belgilanishi mumkin. Sug'urta kompaniyasi avtoulovni yoki kvartirani ta'mirlash narxidan sug'urta qoplamasini hisoblashda chegirmani ushlab qoladi va agar ta'mirlash qiymati chegirmadan kam bo'lsa, to'lov shunchaki nolga teng bo'ladi. Bu "shartsiz franchayzing" deb nomlanadi.

3. Mijoz tomonidan sug'urta shartnomasi shartlarini buzish
Sug'urta shartnomalari sug'urta hodisasi yuz berganda mijozlarning muayyan tartibini belgilaydi. Sug'urta kompaniyasining rad etishining eng keng tarqalgan sababi bu sug'urta kompaniyasining kols – markazi operatorining voqeani qayd etish va aybdor shaxsni aniqlash uchun vakolatli organlarga murojaat qilish zarurligini yoki tavsiyasini e'tiborsiz qoldirishdir.
Shu bilan birga, sug'urta shartnomalari yumshoqroq shartlarni va mijozning vakolatli organlarga murojaat qilishiga hojat bo'lmagan holatlar ro'yxatini o'z ichiga olishi mumkin yoki aksincha, sug'urta kompaniyasi rad etmasligi mumkin, ammo agar bunday murojaat qilinmagan bo'lsa, kompensatsiya miqdorini cheklaydi.

4. Sug'urta kompaniyasiga yolg'on ma'lumot berish
Firibgarlik, ya'ni sug'urta qildiruvchi tomonidan sug'urta to'lovini olish yoki sug'urta hodisasi sodir etishga qaratilgan qasddan harakatlar qilish yoki qilishga urinish.

5. Yo'qotish haqida o'z vaqtida xabar bermaslik
Yana bir keng tarqalgan sabab – bu sodir bo'lgan voqea to'g'risida sug'urtalovchini xabardor qilishda mijozlarning kechikishi. Qoida tariqasida, shartnoma shartlari mijozlarga sug'urtalovchini yo'qotish sodir bo'lgan kundan boshlab ikki - uch kun ichida xabardor qilish yoki baxtsiz hodisa sodir bo'lgan joydan qo'ng'iroq qilish majburiyatini belgilaydi.
Bu biron bir sababga ko'ra amalga oshirilganligi sababli, murojaatning o'z vaqtida amalga oshirilmaganligi sababli, mijozga zararni minimallashtirish yoki voqeani qayd etish bo'yicha to'g'ri tavsiyalar berish imkoniyati yo'qoladi, shunda kelajakda sug'urtalovchi uni tekshirishi yoki yo'qotish aybdorlariga da'vo qilish huquqiga ega bo'lishi mumkin.

6. Sug'urta shartnomasi amal qilmaydi
Sug'urta shartnomasi kechiktirilgan sug'urta to'lovi tufayli ishlamasligi mumkin-eng oddiy holat. Sug'urta shartnomasi zarar ko'rgan hududda harakat qilmasligi yoki ma'lum vaqt oralig'ida harakat qilmasligi mumkin – holatlar yanada murakkablashadi.
Qoplash hududi deb ataladigan hudud odatda shartnomada aniq ko'rsatilgan.

7. Barcha zararni qoplashni rad etish
Gap shundaki, sug'urtalovchi mijoz tomonidan e'lon qilingan zararning qancha qismi u ta'riflagan holatlarga tegishli va qaysi biri yo'qligi to'g'risida qaror qabul qilish huquqiga ega.
Masalan, avtohalokatdan keyin mashinani tekshirganda, avtomobilning orqa qismi shikastlanganligi qayd etiladi, ammo mashinada old eshiklarga ham zarar yetadi. Sug'urtalovchi ularning baxtsiz hodisa bilan bog'liqligiga shubha tufayli ularni yo'q qilishni rad etishi mumkin.
Masalan, kvartirani sug'urtalashda biz suv toshqini oqibatlarini bartaraf etish bilan bevosita bog'liq bo'lmagan ta'mirlash haqida gapirishimiz mumkin.

Yaxshiyamki, bunday holatlar ko'p emas va sug'urta kompaniyasi har doim mijozlarga nima uchun ba'zi zararlarni qoplashga kiritish mumkin emasligi haqida bahslashishga harakat qiladi.