Yo'l-transport hodisasini YHXB xodimlarining ishtirokisiz 15 daqiqada rasmiylashtiring. Vaqtingizni tejang va to'lovni tezroq oling!
Yevroprotokol faqat quyidagi BARCHA shartlar bajarilganda qo'llanilishi mumkin:
Hodisada aynan 2 ta transport vositasi ishtirok etgan. Tirkamali transport vositasi bir birlik hisoblanadi.
Hech kim jarohatlanmagan. Zarar faqat transport vositalariga yetkazilgan.
Yo'l belgilari, to'siqlar, binolar yoki boshqa shaxslarning mol-mulkiga zarar yetkazilmagan.
Haydovchilardan biri aybini to'liq tan oladi. Hodisa holatlari bo'yicha kelishmovchiliklar yo'q.
Hodisa vaqtida ikkala tomon ham amaldagi majburiy sug'urta polislariga ega.
Hodisa ishtirokchilari alkogol ta'sirida emas. 4 soat ichida tibbiy ko'rikdan o'tish talab etiladi.
Mening polislarim
Barcha polislaringizni ko'ring va ularning amal qilish muddatlarini kuzatib boring.
Sug'urta hodisasi
Hodisa haqida tez va qulay xabar bering va uning holatini onlayn kuzatib boring.
Tranzaktsiyalar tarixi
To'liq to'lovlar tarixi va kvitansiyalarni yuklab olish imkoniyati.
Bildirishnomalar
Polis holati, aksiyalar va yangiliklar haqida muhim bildirishnomalarni qabul qiling.
1
Vaziyatingiz Yevroprotokoldan foydalanish uchun barcha 6 ta talabga javob berishini tekshiring.
2
Favqulodda vaziyat chiroqlarini yoqing, ogohlantiruvchi uchburchakni qo'ying va zarur bo'lsa, tez yordam chaqiring.
3
Turli burchaklardan suratga oling, hodisaning umumiy ko'rinishini va har bir transport vositasining shikastlanishini qayd eting.
4
Rasmiy Yevroprotokol blankasidan yoki mobil ilovadan foydalaning. Barcha bo'limlarni aniq va tushunarli qilib to'ldiring.
5
4 soat ichida tibbiyot muassasasiga murojaat qiling va alkogolli mastlik holati yo'qligini tasdiqlovchi ma'lumotnoma oling.
6
3 ish kuni ichida to'liq hujjatlar to'plami bilan EUROASIA Insurance kompaniyasiga murojaat qiling.
Yevroprotokol faqat amaldagi OSAGO polisi mavjud bo'lganda ishlaydi. Bizning sug'urta mahsulotlarimiz bilan maksimal himoyani ta'minlang!
Avtofuqarolik javobgarligini majburiy sug'urtalash
dan 56 000 so'm
E-OSAGO'ni rasmiylashtirish Tez va ishonchliMajburiy sug'urtasiz Yevroprotokol mumkin emas!
Avtomobilingizni barcha xavflardan to'liq himoya qilish
dan 900 000 so'm
KASKO'ni rasmiylashtirish Maksimal himoyaOrtiqcha ovoragarchiliklarsiz maksimal himoya
Yevropa himoya standartlari hamyonbop narxda
dan 200 000 so'm
EuroKASKO'ni rasmiylashtirish Optimal tanlovNarx va sifatning eng yaxshi uyg'unligi
Yo'q, Yevropa protokoli faqat ikki transport vositasi o'rtasidagi to'qnashuvlarda qo'llaniladi.
Ishtirokchilar o'rtasida kelishuv bo'lmagan taqdirda, avariyani standart ro'yxatga olish uchun yo'l politsiyasini chaqirish zarur.
Yo'q, barcha ishtirokchilar uchun amal qiluvchi majburiy sug'urta polislari mavjudligi majburiy shart hisoblanadi.
O'zbekistonda yevroprotokol bo'yicha to'lov miqdori OSAGO polisi uchun belgilangan limitlar doirasida aniqlanadi. To'lov yo'l-transport hodisasining aybdoriga emas, balki jabrlangan tomonga amalga oshirilishini va summa haqiqiy zararga bog'liq bo'lishini, lekin belgilangan limitdan oshmasligini tushunish muhim. Sug'urta kompaniyasi zararni baholaydi va tiklash ta'mirining narxini aniqlaydi. Ana shu summa jabrlanuvchiga to'lanadi, lekin faqat OSAGO bo'yicha javobgarlik limiti doirasida. Agar haqiqiy zarar ushbu limitdan oshsa, jabrlanuvchingi sud orqali aybdordan qo'shimcha to'lovni talab qilishi mumkin, garchi amalda bu juda murakkab jarayon. Shuni ta'kidlash kerakki, ba'zi hududlarda va muayyan shartlarda limitlar farq qilishi mumkin. Shuning uchun yevroprotocolni rasmiylashtirish dan oldin sizning holatingizda qanday limitlar amal qilishini aniq bilish muhim, bu protseduradan foydalanishning maqsadga muvofiqligini to'g'ri baholash uchun.
Yevroprotocolning asosiy kamchiliklari uning cheklovlari va yo'l-transport hodisasi ishtirokchilari uchun mumkin bo'lgan xavflar bilan bog'liq. Birinchi va eng muhim cheklov - bu to'lov limiti. O'zbekistonda yevroprotokol bo'yicha sug'urta kompaniyasi belgilangan limit doirasida kompensatsiya to'laydi, bu barcha haqiqiy zararni qoplab qolmasligi mumkin. Agar ta'mirning haqiqiy narxi ushbu limitdan oshsa, jabrlanuvchingi yo o'z cho'ntagidan qo'shimcha to'lashi yoki farqni qoplash uchun aybdor bilan sudlashishi kerak bo'ladi. Ikkinchi muhim kamchilik - hujjatlarni noto'g'ri rasmiylashtirish xavfi. Blankni to'ldirishdagi har qanday xato sug'urta kompaniyasining to'lovdan bosh tortishi uchun asos bo'lishi mumkin. Ko'pgina haydovchilar bunday hujjatlarni rasmiylashtirish da etarli tajribaga ega emas, bu qo'shimcha xavflar yaratadi. Uchinchi kamchilik shundaki, yevroprotokol ikkala tomonning to'liq roziligini talab qiladi. Agar yo'l-transport hodisasi ishtirokchilari o'rtasida kim aybdor yoki zarar miqdori qancha ekanligi haqida kelishmovchiliklar paydo bo'lsa, baribir GAI xodimlarini chaqirish kerak bo'ladi. Bu ayniqsa avariyadan keyingi stress holatida muammoli, chunki emotsiyalar sodir bo'lgan voqeani obyektiv baholashga halaqit berishi mumkin.
O'zbekistonda yevroprotokol GAI xodimlari ishtirokisiz kichik yo'l-transport hodisalarini rasmiylashtirish ning soddalashtirigan tizimi sifatida ishlaydi. Jarayon ikkala avariya ishtirokchisi barcha zaruriy shartlarning bajarilishiga ishonch hosil qilishdan boshlanadi: faqat ikkita transport vositasi ishtirok etadi, jabrlanganlar yo'q, ikkala haydovchi ham amaldagi OSAGO polislariga ega va ular aybdor va zarar miqdori bo'yicha kelishgan. Shundan so'ng haydovchilar OSAGO polisini rasmiylashtirish da beriladigan yo'l-transport hodisasi haqida maxsus xabarnoma blankini to'ldirishlari kerak. Bu hujjat ikkala ishtirokchi tomonidan birgalikda to'ldirilishi va har biri o'z nusxasini olishi muhimligini tushunish kerak. Blankda voqeaning barcha holatlari, yo'l-transport hodisasining sxemasi, transport vositalarining shikastlanishi va boshqa zaruriy ma'lumotlar ko'rsatiladi. O'zbek tizimining xususiyati shundaki, yevroprotocolni rasmiylashtirgan dan so'ng ishtirokchilar uch ish kuni ichida o'z sug'urta kompaniyasiga nafaqat to'ldirilgan blankni, balki qo'shimcha hujjatlarni ham taqdim etishlari kerak: izohli xat, mastlik holati bo'yicha tibbiy tekshiruv natijalari, shuningdek voqea joyidan foto yoki video materiallar. Sug'urta kompaniyasi hujjatlarni ko'rib chiqish va 15 kalendar kun ichida to'lov haqida qaror qabul qilish majburiyatiga ega.
Yevroprotocolni faqat barcha majburiy shartlar bir vaqtda bajarilganda va siz voqeani to'g'ri hujjatlashtirishingizga ishonch hosil qilganda rasmiylashtirish kerak. Yevroprotokol uchun ideal holat - bu ochiq aybdor bilan kichik yo'l-transport hodisasi, masalan, bir avtomobil parklanishda ikkinchisiga tegib ketganda yoki kam tezlikda yengil to'qnashuv sodir bo'lganda minimal zarar bilan. Aniq misolni ko'rib chiqaylik: siz svetoforda turibsiz va orqadan boshqa avtomobil sizga urilib, bamperni shikastlaydi. Haydovchi o'z aybini tan oladi, zarar anchagina kichik, hech kim jabr lanmagan, ikkalasida ham amaldagi OSAGO polislari bor. Bunday holatda yevroprotokol - ikkala tomon uchun vaqtni tejaydigan optimal yechim. Biroq, rasman barcha shartlar bajarilgan bo'lsa ham, yevroprotokol dan bosh tortish yaxshi bo'lgan holatlar mavjud. Masalan, agar siz keyinchalik aniqlanishi mumkin bo'lgan yashirin zararlardan shubhalanayotgan bo'lsangiz yoki ikkinchi ishtirokchining xulq-atvori uning halolligiga shubha tug'dirayotgan bo'lsa. Shuningdek, noaniq holatlar bilan murakkab yo'l-transport hodisalarida yoki aybdorni aniqlash qiyin bo'lganda yevroprotokol dan foydalanmaslik kerak. Yevroprotokol dan foydalanish haqida to'g'ri qaror qabul qilish holatni hushyorlik bilan baholashni talab qilishini esda tuting. Agar ozgina ham shubha bo'lsa, GAI xodimlarini chaqirish va yo'l-transport hodisasini standart usulda rasmiylashtirish yaxshiroq. Bu ko'proq vaqt olishi mumkin, lekin manfaatlaringizni ishonchli roq himoya qiladi.
Bizga savolingizni yozing, biz sizga imkon qadar tezroq javob beramiz